Gyakran ismételt kérdések
Regisztráció
Amit erről tudni érdemes
Rendelés
Amit erről tudni érdemes
Fizetési lehetőségek
Amit erről tudni érdemes
Számlák, emlékeztetők
Amit erről tudni érdemes
Szállítás
Amit erről tudni érdemes
Adatvédelem
Amit erről tudni érdemes
Kapcsolat
Amit erről tudni érdemes
Választék és készlet
Amit erről tudni érdemes

Regisztráció

Vásárolhatok-e vendégként az csavarda.hu weboldalon?

Röviden: nem

Regisztráció nélküli rendelés jelenleg nem lehetséges az csavarda.hu oldalon. Mivel az értékesítés a profilunk, ezt igyekszünk jól csinálni, hogy a vevőink elégedettek legyenek és azt kapják, amit kérnek. Ezért az online rendeléseket személyes csavarda.hu fiókodon keresztül bonyolítjuk le, ez ugyanis leegyszerűsíti a rendelési folyamatot és további előnyöket is kínál. Ilyen előnyök például:

• vonzó akciók

• termékek elmentése későbbi vásárláshoz

• több kiszállítási cím kényelmes kezelése

• gyors és megbízható kiszállítás

• egyszerű rendelési folyamat

Ha ezek az előnyök és funkciók felkeltették érdeklődésedet, hozz létre egy felhasználói fiókot a csavarda.hu weboldalon!

Hogyan hozhatok létre Csavarda felhasználói fiókot?

Röviden: könnyen 😊

Hozdd létre személyes csavarda.hu fiókodat: 

A Regisztráció gombra kattintva létrehozhatsz egy saját fiókot, és élvezheted az összes ezzel járó előnyt

• vonzó akciók

• termékek elmentése későbbi vásárláshoz

• több kiszállítási cím kényelmes kezelése

• gyors és megbízható kiszállítás

• egyszerű rendelési folyamat

Ha ránk hallgatsz, akkor azért keress még más örömöt is az életben…😊


Elfelejtettem a felhasználói fiókom jelszavát. Mit tegyek most?

Röviden: ejnye 😊

Ha nem tudsz bejelentkezni felhasználói fiókodba,  a Jelszó emlékeztető gombra kattintva jelszó emlékeztetőt igényelhetsz, amit emailben küldünk ki neked. Kérjük, mindig ellenőrizdd a levélszemét/spam mappát is.

Milyen előnyökkel jár, ha regisztrálok a csavarda.hu weboldalon?

Röviden: számos előnnyel😊

csavarda.hu fiókodnak köszönhetően a vásárlás még kényelmesebb és számos további előnyt is tartogat:

• vonzó akciók

• termékek elmentése későbbi vásárláshoz

• több kiszállítási cím kényelmes kezelése

• gyors és megbízható kiszállítás

• egyszerű rendelési folyamat


Hogyan módosítom a címemet vagy az e-mail-címemet?

Adataid módosításához kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot . Ezt könnyedén megteheted a Profil oldalon az Adatmódosítási kérelem űrlap kitöltésével és elüldésével.


Rendelés

Milyen rendelési lehetőségek állnak rendelkezésre?

Röviden: több is 😊

  1. Online. A webáruházban a kívánt terméket kényelmesen megrendelheted a csavarda.hu oldalon, és házhoz szállítást is kérhetsz. A „Személyes átvétel” opcióval lehetőséged van a kiválasztott Csavarda telephelyen átvenni a terméket. Ebben az esetben fizethetsz utalással vagy készpénzzel.
  2. Email – Rendelhetsz és kérhetsz ajánlatot emailben is.
  3. Természetesen telefonálhatsz is, bár ilyenkor számíts arra, hogy foglalt lehet a vonal…
Minden terméknél van lehetőség online rendelésre és házhoz szállításra?

Röviden: Igen.

Mire kell figyelned, ha a Csavarda.hu weboldalon rendelsz?

Röviden: csak cégeket szolgálunk ki. 

Megrendelésedet csak cégként adhatod le oldalunkon, mivel a Csavarda Plusz Kft nagykereskedés és nem szolgál ki magánszemélyt. 

A rendelés leadását követően módosíthatom a szállítási címet?

Röviden: nem

A szállítási cím megváltoztatására általában már nincs mód. Ha mégis ilyen probléma adódna, kérjük, lépj kapcsolatba munkatársainkkal, és add meg rendelésed számát. Megnézzük, mit tehetünk. Ha megrendelésed már elküldtük, általában már nincs mód a változtatásra. 

A felhasználói fiókon keresztül végrehajtott módosítások nincsenek hatással a már elindított rendelésekre.

Megadhatok eltérő szállítási címet?

Röviden: igen

Megrendelésed szívesen elküldjük a számlázási címtől eltérő magyarországi szállítási címre is. Rendeléskor kérjük, add meg a megfelelő szállítási címet.

Viszont! Ha később szeretnéd módosítani a szállítási címet, és a megrendelésed már elindult hozzád, általában már nincs mód a változtatásra.

A Profil oldalon szerkesztheted szállítási címet. A változtatások azonban nem érintik a már elindított megrendeléseket.

Sajnos a kosár tartalmára vonatkozó, későbbi módosítási kérelmeket nem áll módunkban figyelembe venni.

Mikor kapom meg a rendelésemet?

Röviden: tőled függ 😊

A szállítási időre vonatkozó információkat Te adod meg a rendelés során.

Miért nem kaptam rendelési visszaigazolást?

Röviden: valami félreértés történt, sajnáljuk 😊

Kérjük, ellenőrizd a levélszemét/spam mappát. Ha ott sem találod az e-mailt, előfordulhat, hogy hibás e-mail címet adtál meg. Esetleg ellenőrizd, hogy valóban elküldted-e a rendelést.

Fizetési lehetőségek

Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok online rendelésnél?

Röviden: több lehetőséged is van 😊

Az Online shopban történő megrendelés esetén, előzetes banki előre utalással tudsz fizetni. Kiszállítás esetén, a futárnál lehetőséged van utánvétes,  készpénzes, illetve bankártyával történő fizetésre is.

Ugyanakkor fenntartjuk a jogot, hogy egyes esetekben bizonyos fizetési módokat kizárjunk. Emiatt megértésedet kérjük. Ha a banki előre utalással történő fizetési módot választod, a szállítási határidőt a vételár beérkezésétől és lekönyvelésétől számítsd.

Előzetes utalással történő megrendelések esetén banki adataink a következők:

Csavarda Plusz Kft.

Bankszámlaszám: 10300002-10406175-49020025

IBAN HU38 1030 0002 1 040 6175 4902 0025

MBH Bank Nyrt.

Közlemény: Számlád sorszáma

Ha személyesen veszed át a terméket, fizethetsz utalással vagy készpénzzel.

Miért nem jelenik meg az összes fizetési mód online rendeléskor?

Nincs rövid válasz – sajnos 😊

A kereskedelemben megszokott módon minden rendelésnél automatikusan ellenőrizzük az elérhető fizetési lehetőségeket. Fenntartjuk a jogot, hogy ezen ellenőrzés után bizonyos fizetési módokat kizárjunk a rendelési folyamat során. Emiatt megértésedet kérjük. Kérjük, ebben az esetben, válassz a felkínált többi fizetési mód közül.

Hogyan fizethetek, ha egy telephelyen veszem át az online megrendelt terméket?

Röviden: készpénzzel, vagy utalhatsz 😊

Ilyenkor a fizetésre közvetlenül a kiválasztott Csavarda telephelyen kerül sor. Telephelyeinken készpénzzel, vagy utalással tudsz fizetni. Felhívjuk figyelmedet, hogy a Csavarda Plusz Kft. nagykereskedő, rendelésed fizetési kötelezettséggel jár.

Számlák, emlékeztetők

Mi van a rendelés visszaigazolását tartalmazó e-mailben?

Ez az email a rendelés visszaigazolását tartalmazza, azaz megkaptuk, megértettük, hogy mit szeretnél és elindítottuk a folyamatot – ügyed jó kezekben van 😊

Miért nem kaptam visszaigazoló emailt?

Röviden: félreértés történt, sajnos 😊

Kérjük, ellenőrizd a levélszemét/spam mappát is. Esetleg csekkold, hogy valóban elküldted-e a rendelést, illetve ellenőrizd a megadott email címet.

Miért kaptam fizetési emlékeztetőt?

Röviden: valahol elakadt a folyamat, nem jött meg az árú ellenértéke, vagy nem látjuk azt.

Az fizetési emlékeztetőt azért kaptad, mert még nem tudtuk bejövő fizetésedet elkönyvelni, azaz nem jött meg a pénz. Ha már utaltál, kérjük, ellenőrizd, hogy a tárgyban a megfelelő rendelési számot adtad-e meg. Ha hibával szembesülsz, fordulj hozzánk!

Ha azonban még nem utaltál volna, kérjük, 3 napon belül utald át számlánkra a rendelés hátralévő összegét, hogy a lehető leggyorsabban ki tudjuk szállítani az árucikket. Felhívjuk figyelmedet, hogy a Csavarda Plusz Kft. nagykereskedő, rendelésed fizetési kötelezettséggel jár.

Előreutalással történő megrendelések esetén banki adataink a következők:

Csavarda Plusz Kft.

Bankszámlaszám: 10300002-10406175-49020025

IBAN HU38 1030 0002 1 040 6175 4902 0025

MBH Bank Nyrt.

Közlemény: A számlád sorszáma

Szállítás

Ha az árut kiszállítással kérem, van szállítási díj?

Röviden: van is, meg nem is - 😊

- Nettó 180.000 Ft alatti rendelés esetén nettó 2 990 Ft-ot kell a vevőnek fizetnie,
 - míg nettó 180.000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES a házhozszállítás!
 
 Egyes termékekre a fenti szállítási ajánlat nem érvényes!
 Vevőinket a visszaigazolás során tájékoztatjuk az egyedi szállítási költségekről.
 
 Viszont mindig van csomagolási díj: Minden kiállított számla esetében egységesen 590 Ft (nettó).

Kérhetek-e szállítást Magyarország határain túl ?

Röviden: nem

A csavarda.hu oldalon leadott rendelések kiszállítása jelenleg csak Magyarországon lehetséges.

Megadhatok eltérő szállítási címet?

Röviden: igen

Megrendelésed szívesen elküldjük a számlázási címtől eltérő magyarországi szállítási címre is. Rendeléskor kérjük, add meg a megfelelő szállítási címet.

Viszont! Ha később szeretnéd módosítani a szállítási címet, és a megrendelésed már elindult, általában már nincs mód a változtatásra.

Saját felhasználói fiókodban szerkesztheted a személyes adataidat és a szállítási címet. A változtatások azonban nem érintik a már elindított megrendeléseket. Ugyanez vonatkozik a megadott e-mail címre is.

Sajnos a kosár tartalmára vonatkozó, későbbi módosítási kérelmeket nem áll módunkban figyelembe venni.

A rendelés leadását követően módosíthatom a szállítási címet?

Röviden: nem

A szállítási cím megváltoztatására általában már nincs mód. Kérjük, lépj kapcsolatba munkatársainkkal, és add meg rendelésed számát. Megnézzük, mit tehetünk. Ha megrendelésed már elküldtük, általában már nincs mód a változtatásra. 

A felhasználói fiókon keresztül végrehajtott módosítások nincsenek hatással a már elindított rendelésekre.

Van lehetőség építési területre való kiszállításra?

Röviden: igen

Igen van. Ilyenkor a küldeményt átvevő személy elérhetőségét kell megadni, akit a futár megkeres az építési területen.

Hogyan szállítja ki a fuvarozó a rendelésemet?

Röviden: hétfőtől -péntekig, munkanapokon

A Csavarda Plusz Kft-nél két szállítmányozó, (Englmayer Hungária Kft és az Express OneHungary Kft) végzi a fuvarozást. A szállítási időpont egyeztetése érdekében a szállítmányozó telefonon vagy e-mailben felveszi Veled a kapcsolatot. A kiszállítás munkanapokon, hétfőtől péntekig történik.

Minden terméket egyszerre szállítunk-e házhoz?

Igen, minden megrendelt terméket egyszerre szállítunk ki.

Választhatok- e csomagszállítót?

Röviden: nem

A Csavarda Plusz Kft két szállítmányozóval, az, Englmayer Hungária Kft-vel és az Express One Hungary Kft-vel együttműködve szállítja ki az rendeléseket. Bizonyos termékeink esetében előfordulhat, hogy egyes csomagszállító partnerek nem vállalják a szállítást. Ennek oka a termék jellegében ill. sajátosságában keresendő, de lehet ok a feladás időpontja a termék mennyisége is etc. Ezért a Csavarda Plusz Kft választja ki minden esetben, hogy mely partnerünk szállítja ki a megrendelést.

Mi történik, ha nem tudom átvenni a csomagot a megjelölt időpontban?

Röviden: ez nem jó hír

Ha nem tudod átvenni a terméket az előre megadott időpontban, és így első próbálkozás nem sikerült, csomagszállító partnereink még egy további alkalommal megpróbálják kiszállítani a csomagot. Ha mindkét próbálkozás eredménytelen, kérjük, lépj kapcsolatba a csomagszállító partnerünkkel, akik segítenek a további intézkedésekben. 

Mikor szállítják ki és mikor kapom meg a rendelésemet?

A szállítási időre vonatkozó információkat Te adod a rendelés véglegesítésénél.

Mit tehetek, ha lejárt a szállítási határidő?

Röviden: igyekszünk 😊

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy megrendelésed a lehető leggyorsabban eljusson Hozzád. Nagyon sajnáljuk, ha problémák adódnának a kiszállítással. Előfordulhat, hogy nagyszámú rendelést kell feldolgoznunk egyszerre, így a raktárunkban lévő árucikkeket csak kis késéssel tudjuk kiküldeni.

S az is előfordulhat, hogy a szállítási partnerünk késik, bár ez sem jellemző. A küldeményfeladási értesítővel együtt rendszerint megkapod a szállítási információkat vagy a nyomkövetési linket is. Így folyamatosan nyomon követheted a szállítást 

Miért késik a házhoz szállítás, ha előre fizettem?

Fontos, hogy a megrendeléséhez megadott szállítási határidő a fizetés beérkezésétől és lekönyvelésétől számítandó, azaz amikor megérkezik a rendelés ellenértéke, akkor indul útjára az áru. Amikor a teljes összeg jóváírásra került bankszámlánkon, az árucikkeket a lehető leghamarabb kiszállítjuk.

Kitolhatom-e a szállítási határidőt?

Röviden: te határozod meg, hogy mikor ér hozzád az áru 😊

A webáruházban rendeléskor választhatsz kiszállítási dátumot. Azt azonban ne felejtsd el: a megrendeléséhez megadott szállítási határidő a fizetés beérkezésétől és lekönyvelésétől számítandó, azaz amikor megérkezik a rendelés ellenértéke, akkor indul útjára az áru.

Adatvédelem

Biztonságos a csavarda.hu weboldalról rendelni?

Röviden: igen.

Adataidat, amelyekre a megrendelés teljesítéséhez szükségünk van, a legnagyobb gondossággal kezeljük, és azokat csak a szükséges mértékben továbbítjuk megbízható partnereink, például a szállítmányozó cég felé. A speciális biztonsági technológiák alkalmazásának köszönhetően a csavarda.hu oldal nagyon magas biztonsági színvonalat képvisel. A megrendelés során adataidat csak titkosított formában, SSL titkosítással továbbítjuk, hogy az adatokat illetéktelen személy ne tudja elolvasni és felhasználni.

Bizalmasan kezelik az adataimat?

Röviden: igen

A Csavarda Plusz Kft. fontosnak tartja az adatok bizalmas kezelését. Adatkezelési tájékoztatónkban minden adatvédelemre vonatkozó információt megtalálsz.
csavarda.hu/adatkezelesi-tajekoztato

Használ-e a csavarda.hu weboldal sütiket? Hogyan és mi célból?

Röviden:igen

A csavarda.hu oldalon sütiket (cookie-kat) használunk a rendelési folyamat optimalizálása és online jelenlétünk folyamatos fejlesztése érdekében. Ezek kis szöveges fájlok, amelyeket webböngésződ weboldalunk felkeresésekor elfogad, és elmenti azokat a számítógépedre. Az ilyen sütik segítségével például a figyelőlistád vagy a bevásárlókosarad elmentésre kerül, hogy megkönnyítse a következő rendelésed. A sütik (cookie-k) azonban bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban, kivéve a funkcionális szolgáltatásokat, melyek elengedhetetlenül szükségesek a weboldal üzemeltetéséhez és a szolgáltatások működtetéséhez. Adatkezelési tájékoztatónkban minden adatvédelemre vonatkozó információt megtalálsz.
csavarda.hu/adatkezelesi-tajekoztato

Visszavonhatom hozzájárulásomat a reklám célú megkeresésekhez a Csavardánál?

Röviden: igen

Ha a továbbiakban nem kívánsz hírlevelet kapni, bármikor leiratkozhatsz. Használd a hírlevél alján található leiratkozási linket. Ezt követően kérheted a hírlevélkezelőtől a kívánt módosítások végrehajtását, beleértve a leiratkozást is.

Amennyiben visszavontam hozzájárulásomat, törlik adataimat a Csavardánál?

Röviden: igen

A Csavarda adatkezelési szabályzattal kapcsolatos minden információ itt található:
csavarda.hu/adatkezelesi-tajekoztato

Kivel osztja meg az adataimat a Csavarda?

A Csavarda adatkezelési szabályzattal kapcsolatos minden információ itt található:
csavarda.hu/adatkezelesi-tajekoztato

Kapcsolat

Kaphatok információkat a Csavarda plusz Kft-ről?

Röviden: igen

Szeretnéd tudni kik vagyunk, ki a Csavarda?

100%- ban magyar cég, amely a csavarral kereskedik immár 30 éve, amúgy átlagos kereskedő emberek álmokkal, vágyakkal, csalódásokkal és örömökkel – éppúgy, mint Te.

A Csavardával kapcsolatos általános céginformációk itt találhatók: ne várj túl sokat, szemérmes csapat vagyunk 😊
csavarda.hu/rolunk

Hol található Csavarda telephelye?

A hozzád közelebbi Csavardát kiválaszthatod a lenti linken. Figyelj, mert a nyitvatartásban van némi eltérés!
csavarda.hu/kapcsolat

Mikor tart nyitva a nekem megfelelő Csavarda?

Itt minden lényeges információt megtalálsz a Neked megfelelő Csavarda telephelyről:
csavarda.hu/kapcsolat

Hogyan léphetek kapcsolatba a nekem megfelelő telephellyel?

Röviden: ahogy mindenki más is 😊

Sajnos semmi újat nem tudunk Neked mondani, mi is a szokásos lehetőségeket tudjuk felkínálni:

telefonon:

Csavarda Pest +36 1 306 3641

Csavarda Vecsés +36 29 350 222

 

Keress minket - felvesszük, elmondjuk. Ha a telefon foglalt, bocs, de akkor más is keres minket Hál’ Istennek. Ugyan nem mondja egy idegesítő hang végtelenítve, hogy a hívásod fontos nekünk, de így van, fontos vagy nekünk – ugye jó ezt olvasni? 😊 Fontos vagy, mert, ha Te elégedett vagy, akkor mi jól tesszük a dolgunkat.

Emailt is írhatsz nekünk.
Csavarda Budapest [email protected]
Csavarda Vecsés [email protected]

Választék és készlet

Kaphatok-e információkat egy termékről?

Röviden: igen

A webáruházban a termék adatlapján megtalálod a termékek fontosabb jellemzőit.

Mely termékeket rendelhetem meg online?

Röviden: azt, ami van készleten

A webáruházban termék elérhetősége is látható. Online csak a raktáron lévő kínálatunkból rendelhetsz. Ami nincs raktári készleten arra azért kérj ajánlatot.

Mit tegyek, ha nagyobb mennyiségre van szükségem, mint a pillanatnyi készlet?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, emailben, telefonon! Adunk ajánlatot a hiányzó mennyiségre.

Milyen szállítási határidővel számolhatok?

A raktáron lévő termékeket 24-72 órán belül szállítjuk, a rendelést igénylő termékeket a rendelésedre adott ajánlatunkban megjelölt határidővel tudjuk szállítani.

Milyen ajánlatok és promóciók futnak?

Itt megtalálod Csavarda összes ajánlatát és akcióit:
csavarda.hu/akcio